søndag 12. august 2012

Mårraskaffen min og jeg

Vi har hatt god tid nesten hver morgen. Tenk det. Tre uker med ferie har jeg hatt nå. Og det har knapt nok vært en dag uten at jeg og kaffekoppen kunne sitte på denne stolen, ha beina på den andre og høre og se på været. Kanskje blåser det litt, da suser det i bjørka. Kanskje drypper det litt, men bare bittelitt. Det har også vært grått en gang i blant. Og den morgenen jeg startet å beise kl.06.00... da var det heeeelt stille og noen nydelige farger. Det var før fuglene våknet. I dag glitrer det i bjørka og sola steker. Det er så deilig. Det er vel dette som er ferie?

Selskapet mitt ved mårraskaffen er Reidar! Fant to utgaver av han i billigkroken på IKEA. Vi har evnen til å trives i hverandres selskap. Og det fungerer fint. Jeg liker å ikke si noen ting. Det gjør han og. Når Reidar og jeg sitter her så ser vi noen sinnsykt rene heller ;) den grønne skogen og inngangen til rommet i garasjen som ikke er helt ferdig... rekkverket skal få litt beis og døra skal få mer enn ett strøk.

Det blir nok litt beiseblogg frampå her for jeg har fått gjort endel. Men nå sitter jeg klar i sykkelklærne og skal ta en tur. Litt seinere i dag er det grilldag for store og små og det skal bli så koselig! Været sier at jeg skal ha på meg min nye neonoransje kjole fra Topshop - directly from Stockholm. Å, det er så stas!!

God søndag kjære venner! Klem volungen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar