mandag 13. august 2012

Stockholm anbefales!

Det ble en bråtur! Det er ingen andre enn østfoldinger som kan bråreise noe sted.. ;) Men vi bestemte oss for en tur - jentetur. Min mor, min tante og min kusine.

Stockholm har virkelig mange motegleder! Jeg nevner Acne, Topshop, Urban Outfitters og H&M... og vi var innom en del mer... ;) Stockholm house design må jeg si skuffet litt. Det var en veldig turistaktig butikk så der ble det ikke noe. Vi holdt oss til fashion ;)



Min kusine og jeg som ikke hadde noe valg... vi sitter på Royal sihtseeing hop on hop off... men vi er like blide selv om vi har hørt om Wasamuseet for femte gang både på engelsk og svensk.


Klar for litt god mat :) neon på byen! Jeg har ny telefon og har litt problemer med å se i linsa når jeg tar bilde av meg selv... sånn fancy jeg-kan-ta-selvportrett-opplegg. Men du kan jo prøve selv. Det er ikke lett assa!

Hotellet vi bodde på kan jeg varmt anbefale. Rica hotel Kungsgatan. Midt i handlemekka! Og ikke minst... i samme bygning som kjøpesenteret PUB. Jeg vil si det minnet meg mye om glassmagasinet i Oslo, men i 3.etg. Jo der var R.O.O.M. Det var jo rett og slett fantastisk og bare gå gjennom den. Ikke fort... men laaangsomt. Det er butikk for meg det! Og når beina var overslitne, ja da tok jeg heisen opp i 6.etg. For der bodde vi. Synd det funker dårlig å ta med knusbare ting på reise.

Det jeg likte veldig godt var at de hadde enormt mye House Doctor. Det er varer for meg :) Så siden jeg ikke fikk med meg alt det jeg har sett på brosjyre tidligere har jeg knipset noe av det jeg har selv fra før.



Snakk om å få det med morsmjølka... "forløsningen er vundet i Jesu Kristi blod" Olava og Kristian. Mine tippoldeforeldre.


Lampe og lysestaker fra House Doctor kjøpt på finn-roen i Sarpsborg. Bildene med rammer er fra gården her. Enn så lenge står de der og de blir nok stående en stund til :)


House Doctor sammen med mer gammalt fra gården. Blomstene fant jeg i hagen.

Siden en hel sverm av en slags fluemaur har bestemt seg for å ta over verandaen min i kveld sitter jeg inne og tenner lys. Da ble det blogg i kveld :) God uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar