torsdag 19. juli 2012

Om sommeren er jeg ute!

Og da er det så fint å ha noe å kose seg med! Har du det på din veranda? Jeg digger å gjøre verandaen til det beste utfra hva jeg har. Altså jeg stod mellom noen valg.. kjøpe nytt hagemøblement eller å gjøre det beste ut av mulighetene. Første valget hadde endt på ca 20 000kr. Det er mye penger. Andre valget er godt under 2 000kr. Så da kan du jo gjette hva jeg gjorde :)


Nattbordet fant jeg på låven. Det ene hadde denne fargen, den andre var grønn og hvit. Denne ble bare perfekt. Bak døra og i skuffen gjemmer deg seg noen skatter som de under skolepliktig alder vet å sette pris på :)


Jeg er ikke så veldig entusiastisk over disse skilta som finnes. Men jeg har to. Det ene står nå her og er kjøpt på Kremmerhuset. Det andre har jeg på trappa. Vil du se en forandring... ja så må du begynne med deg selv! Bra budskap :)

Jeg er faktisk litt usikker på hvor jeg fikk tak i vasen, men lysestaken... jo det er min nye stolthet! Plexi in my <3 Denne herligheten visste jeg at jeg skulle ha når jeg så den, men måtte drøye litt sånn at jeg kunne glede meg en stund. Men denne uken var jeg igjen på finn-roen i Sarpsborg og hamstret noen skatter. Jeg bare digger den butikken :)


Litt luksus fra Gros Hage på Ørje. Det er jo veldig moro å ordne i hagen når jeg kan bære den kassen med meg :) Stolen er ekte godt håndtverk kjøpt på markedet i Mali. Hva skal man nå bruke disse 20kg på i kofferten på vei hjem... ;)


Sofaen fant jeg på låven... her kastes intet - tydeligvis. Men fin ble den etter en times spyling. Puter og pledd er fra Indiska. Og det er vel egentlig der den "store" kostnaden med verandaen ligger...!

Som dere kanskje ser så elsker jeg komplimentærkontraster. Spesielt blått og oransje!


Da legger jeg beina på bordet. Dette var en smakebit på verandaen min :) God sommer i regnet! Jeg kan nå sitte her litt til... #takogvarmepåverandaen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar