fredag 20. juli 2012

Jeg trenger oversikt!

Kommer oversikten, kommer motivasjonen. Sånn er det for meg :)Jeg har noen strikkeprosjekter på gang... det visste jeg. Men nå var det litt sånn kaosfeeling. For jeg klarte å få ordnet meg et nytt prosjekt i går. Det var jo ikke meningen. Men en krakk i gult med fanamønsteret. Jeg klarte ikke la være for å si det sånn...

Det hjelper så veldig å få oversikt, lage et system, se hva jeg har og se hva som skal til. Ok. Jeg har fire uker sommmerferie fra i ettermiddag. Hva skal jeg gjøre? Jo jeg har to fine Lanettprosjekter som skal ferdigstilles. En gul kjole med en gul jakke til min fine niese :) og en blå og dandy jakke til min fine Akselnabo. Begge de plaggene er i str 2 år og jeg tror de passer på begge nå. Selv om Aksel fyller i januar og Mathilde fyller i februar. Når høsten er her - da er de ferdige!


Krakken skal nok være fort gjort :) skal skaffe meg krakken i helgen i Oslo, trekket kryper sakte, men sikkert oppover. Gi meg et par kvelder så er vi der!


Denne er jo så godt som ferdig. Men stoppet opp i monteringa. Et mareritt å strikke. Hvit og lys beige. Du kan jo prøve selv å strikke mønster på det. Kun mulig i dagslys. Også feila jeg litt når det skulle hekles så er litt usikker om om den er brukelig... Ja, ja, jeg laga et par vellykkede før det da om ikke annet.


Ønsket å lære meg fletting, og prøvde meg på denne. Elsker fargen, elsker mønsteret. Snart kan Aksel varme seg på denne :)


Denne har jeg begynt på til meg selv. Er ikke altfor mye som står igjen her heller... Kanskje jeg kan bruke den til vinteren :)


Skrik ut de som venter jentebaby - her er det nyfødte og søte muligheter!


Der - det var oversikt det vel? Jeg har litt å ta tak i... og noe restegarn. Burde være muligheter for noen søte luer og votter etterhvert. Rommet er også litt å ta tak i for å si det sånn... ;) Gleder meg til å begynne på det etter litt andre husprosjekter. Dette rommet er vegg-i-vegg med badet. Og enn så lenge blir det ikke walk-in-closet... men walk-in-room. Skal se hva det blir plass til på sikt. Ønsker meg en rund seng til dette rommet. Også har jeg noen nydelige møbler som venter på å flytte inn. I tillegg så blir det seff en vegg med skohylle fra gulv til tak. Godt å ha noen prosjekter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar