søndag 15. juli 2012

Høst, vinter og vår med bloggfaste...

Bloggfaste... kanskje det var det jeg hadde? Av en eller annen grunn har jeg ikke kommet meg inn på denne bloggen siden i september i fjor. Vet ikke helt hva jeg skal synes om det. Men akkurat nå vet jeg at jeg gleder meg til å komme i gang igjen og fortsette blogglivet. For jeg har savnet det litt. Og litt mer. Men denne høsten, vinteren og våren har jeg jobbet så altfor mye. Jeg gir mye stadig vekk, men nå er det lenge siden jeg har posjonert ut alt jeg gir. Jobben har fått mye.

Det har vært helt greit. Slitsomt, men greit. Jeg visste at denne dagen kom, dagen da jeg fikk senket skuldrene. Dagen da jeg fikk luket i min egen hage. Dagen da jeg kan begynne å planlegge mine prioriteringer i mitt hjem. Det ble plutselig mye jeg. Det har vært lite jeg i praksis en god stund nå, bare i drømmene ;) Jeg gleder meg til å dele kreativiteten min igjen, i bloggen.

Også lurer jeg på... skal jeg rendyrke interiøret og satse på en bloggkarriere i all beskjedenhet? Skal jeg skrive om øyeblikkene som gir en spontan godhetsfølelse og noen stemningsfulle bilder? Skal jeg variere litt med livet, litt sant og ekte om livet og livet med Gud? Noen som har meninger, noen som har ønsker? Jeg ser for meg en blandings hvis ikke noe drastisk skjer ;)

Gleder meg til å blogges godt folk! Og gleder meg til å dele litt av hjemmet mitt som jeg er så glad i og stolt av!

God søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Gleder oss til kommende innlegg! Skal prøve å få til å komme innom en dag...det hadde vært superkoselig å truffet deg. Vi skal være i Halden første uka i august!

    SvarSlett