mandag 1. august 2011

The old fashion way!











Mamma og jeg plukker, sorterer, veier, sukrer, vasker, koker, venter og tapper. Det blir det saft av! Den er riktig så god også :) Det meste er det mulig å finne motivasjon for... men å plukke... hva er positivt med det å pelle rips, selve aktiviteten pelle rips liksom. Du kan bruke den til mye etterpå osv, men selve det å pelle den ripsa. Det har null verdi spør du meg... men, men har nå plukket noen kilo og skal nok klare resten og ;) Til nå har det blitt 3 flasker rips/bringebær, 3(snart 6) flasker rips og 12 flasker solbær. Glassene skal jeg prøve å fylle litt gele i... men hjelpe meg for et strev det var å få tak i syltevoks. Jobber fortsatt med det! De er hvertfall vasket, et skritt nærmere :) God mandagskveld! Jeg skal ta med meg en pai med rips og bringebær bort til naboen og drikke kaffe, det er det mye mening og motivasjon i!! Klem volungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar