lørdag 6. august 2011

Når alle ujevnheter jevnes ut!





Det berømte siste strøket! Åh, det er sånn en velsignelse :) da er det ikke lenger noe å lure på, ujevnhetene er ikke der lenger og overflaten er ny, perfekt og annerledes. Jeg snakker ikke om min fasade og sminke, den er aldri jevnet ut eller perfekt, men en peis kan bli det. Det er ikke så mye jeg kan gjøre i huset ennå.. men peisen er malt og nærmer seg ferdig. De to første bildene er fra før arbeidet begynte og det bildet under er etter tre strøk med masse maling!




Malingen er Pure Color og fargen er Chi. Har tenkt til å holde meg til den fargen i hele stuen. Men da må noen møbler ut før jeg kan begynne med tak, lister, vegger og gulv.

Nå er noen ujevnheter på meg jevnet ut. Jeg er sminket og klar for konsert. Ha en fortsatt fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar