torsdag 11. august 2011

Hurra!



I dag er det torsdag 11.august og verdens beste nevø er 3 år :) vi roper høyt hurra!!

Det er også en ellers fin debut i dag. Jeg har hjemmekontordag i dag. Til nå har det vært veldig lite effektivt. Men det er helt greit. Først funket ikke nettet så fikk jeg besøk. Koselig besøk av koselig nabo som du kan lese mer om her.

Bildet over er fra den lille veggen jeg ser på fra kontorstolen min. Stas å ha noe søtt å hvile øynene på fra den plassen. Kalenderen er kjøpt hos Akimbo i København etter tips fra Åshild i dette inlegget. Av og til tar bloggverden oss med til uante muligheter, det er stas :) Rådyret er også kjøpt gjennom bloggverden. Men det var desverre et opphørsalg så der er det ingen link. Men det ble lagt ut som et tips av noen. Hvis noen vet hvem de er så sier jeg tusen takk :) Kombinasjonen ble søt, koselig og akkurat passe fargerig. Gullveska ble kjøpt i et svakt øyeblikk og er for første gang i bruk...

Ellers kan vi igjen si hurra for vår skjønne, blide og skøyeraktige 3åring som sjelden har tid til å stå stille for fotografen. Snart kommer de på besøk og det blir stas :)




Jeg har forresten linket meg til bloggurat, så får vi se om det er noe poeng :) også har jeg plassert bloggen min i Ørjenorske bloggkart!">Ørje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar