fredag 12. august 2011

Familie på fem?





Snakker vi profetisk her... nei, neppe. Ikke det som var meningen.

Jeg har ingen familie på fem som venter på meg, men jeg har et spisebord og fem rørstoler som venter på meg, salmiakken, kromglansen, sandpapiret og den hvite bengalakken. Tror det blir fint på kjøkkenet :) Denne løsningen blir fort minst 20 000,- kr billigere enn om jeg skulle kjøpt det jeg aller helst ønsker meg. Noen ganger kan det være greit.

Det er jo mulig jeg har en familie på fem før det er ferdig.. ;) men det håper jeg ikke for å si det sånn!

God helg, her gjøres det i stand til markering av hjemvendt og urbanisert bondejente del 1. Gleder meg til grillfest med gode venner i morgen :) Og mamma og pappa skal teste det å bo i veslestua så da har jeg huset for meg selv (selv om ikke det er mine ting som dominerer ennå...)

Klem volungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar