mandag 30. mai 2011

O herlige mandag...

... som kan leses på mange, mange måter. Noen uker er mandagen full av energi! Da er det virkelig en herlig mandag. Det er sjelden man får gjort mer enn på en slik mandag. Men dagens mandag har på ingen måte vært av det slaget ;) Det beror nok på at det er mange prosesser og ikke minst sjau som er landet. I løpet av veldig få dager har jeg forlatt mitt søte lille krypinn og alt det innebærer. I tillegg har min bror med familie flyttet. Og de flyttet langt og alt på en gang. Det var en over middels slitsom dag det også. Så denne mandagen... jo den var av det slappe slaget. Ikke ble kontortiden fylt med det som var planen, og ettermiddagen... ja den er veldig lite effektiv... med andre ord o "herlige" mandag! Men jeg kjenner på at dagen er herlig ene og alene fordi jeg bruker under en time til jobb og starter og avslutter dagen på samme sted uten å pakke en koffert hit og dit... :)

Ellers har jeg lett etter passet mitt i det salige pakkekaoset... har ikke funnet det ennå for å si det sånn. Men hvis bilder kunne lukte så lover jeg dere at dette bildet hadde duftet nydelig. Jeg har kjent det hver gang jeg har gått inn og ut av rommet til garasjen i min passjakt :)

2 kommentarer:

  1. Du har i alle fall et pass! Det har ikke jeg. Det har gått ut for lenge siden, og jeg har ikke fått somla meg til å skaffe meg et nytt ett, med riktig navn og alt. Det er helt lov at mandagen ikke er så effektiv, du vet vel at flytting er på topp tre blant situasjoner som oppleves som mest stressende? Sammen med samlivsbrudd og ny jobb. Nå har jeg ikke hørt noe om samlivsbrudd, men det er jo ikke så lenge siden du bytta jobb heller, og at bror m fam flytter er jo i det minste et familiebrudd? Det er lov å drikke litt ekstra god kaffe og ta seg tid da. Og kaaaanskje shoppe litt? :) hehe. Ønsker deg en fin tirsdag i alle fall!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen, Åshild :) ja... omsider fant jeg passet, men det tok sin tid. Det var en plass det på ingen måte skulle være, nemlig i strikketøyet :) måtte nå le og...

    Men ja... det har vært en litt slitsom tid. Visste ikke at det var så på høyden over stressnivå, men kan godt skjønne det ;) I morgen blir det shopping og snart er det helg igjen... tjoho :)

    SvarSlett