søndag 3. april 2011

Lenge leve materialismen...


... eller noe sånt? Lurer på hvor lang tid det går fra jeg flytter fra en ettroms til et hus før jeg begynner å ønske meg både det ene og det andre... hmm.. det har allerede begynt! Noen dager bobler kreativiteten mer enn vanlig, spesielt når dagene er fylt av sykdom og lite aktivitet, da kommer idéene på løpende bånd. Jeg tror jeg har nevnt det minst en gang... vennene mine er så viktige for meg :) Jeg gleder meg til å fylle huset som skal være mitt med mine venner. Fylle huset med gode minner, innholdsrike dager og ny giv. Så egentlig er det ikke materialismen som tar overhånd når jeg tenker meg om.

Men noen ting har jeg på en fin liste, dette må være lov å ønske seg...

¤ Nespressomaskin

¤ Jeg har sagt jeg skal nok busker(resten skal hvertfall ikke skygge for sola;) til å ha ei skikkelig hengekøye, så det må jeg få meg
http://www.laidback.no/no/chillgear-shop/hengekoyer/storlunbrasilianer/
Synes det er artig at det finnes en nettside som heter laidback.no...!

¤ Walk-in-closet - me like!!

¤ Hjemmekontor som jeg kan nyte å være i (her skal ymse respateksmøbler og diverse som gården kan by på få komme til sin rett)

¤ Flygel, det skal jeg spare til!


Jeg tror jeg skal få til alt sammen! (på sikt)
En annen ting er at jeg skulle ønske jeg kunne lære meg å bake når jeg får et sånt fint kjøkken... men det er kanskje å tro på julenissen eller noe. Vi får se!

Ellers har jeg store planer om en finfn innflytning/flyttedag til Volen. Den skal proklameres med en skikkelig face-event. På dagen skal jeg invitere mange, mange mennesker som betyr noe for meg og da blir det grillfest på Volen med oppmøte i Sporveisgata. Jeg ser for meg at det minst effektive den dagen vil bli å få alle innom leiligheten, det kan ta sin tid :) Jeg regner med folket gleder seg stort allerede!

Selv om jeg er sånn passe syk i helga var det nesten som i ungdommens dager. Karine og jeg var på konsert i Fredrikstad med restaurant i forkant. Forkjølelse ingen hindring! Moro å være utpå, helt til Fredrikstad :) Ha en fin uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar