torsdag 7. april 2011

Jakten på den rette...




... trenchcoaten!! Apropos vår liksom :) Snakker vi farger... snakker vi lys grå.. snakker vi svart.. eller rett og slett beige... What to do?? Og hvor begynner jeg?? Det frister på mange måter å starte jakten og på mange måter kjenner jeg at det gidder jeg ikke bruke tid på...


Hva med en rosa og søt? Hva med en rocka og kul? Hva med en knall rød eller knall gul?? Akk og sukk disse valgene ;) Det er godt hodet har litt å bekymre seg for!


Jeg starter jakten i København jeg tror jeg :) Det skal bli stas!! Men før det blir det både leir og ferie, mye å glede seg over og til!

1 kommentar:

  1. Håper du finner den perfekte fargen;)! Konserten er den 4 mai tror jeg, da kommer vi...siste innsats i Nittedal! Ha en god helg! Mange klemmer

    SvarSlett