tirsdag 29. mars 2011

Den berømte teskjea...

Riiiiinnnnng.... -Hallo, det er Elise! Hei, jeg ringer fra (ett eller annet) angående et tilbud du fikk på sms for en stund siden. Siden du er så god kunde hos vårt søsterselskap.. .bla bla... -Jeg har mobilt bredbånd jeg så jeg er ikke interressert. Ønsker du ikke en trådløs løsning? -Nei, for jeg bor i en ettroms og er nesten aldri hjemme. Så du er avengig av å kunne ha det med deg da? -Njaaneii, ikke så viktig det akkurat. Men hva er grunnen til at du ikke ønsker ADSL da? -Fordi jeg ikke har noe bruk for det! Men jeg er på vei til å flytte så kan gjerne høre hva dere kan tilby der. Ja, det skal vi se på :) hva er adressen? -Volen, 1870 Ørje Eh, jaaa. Har du en gateadresse? -Nei, det heter Volen Og postnummer da? -1870 Ørje stille lenge.... Ehm, er det på en måte litt utpå landet om jeg kan si det sånn? -Ja, det er det. Da går det nok ikke for jeg får det ikke opp se. -Nei, men da har ikke jeg noe bruk for tilbudet deres! Nei... det har du jo ikke da. Fin samtale... skikkelig givende! Rekk opp hånda alle som har Halden Dataservice og rekk opp hånda alle som har noe annet! Hva skal jeg velge? Ikke Next Gentel hvertfall ;)

5 kommentarer:

  1. Haha. Høres kjent ut. Abonnentservice: «Hva er adressen da?» Jeg; «Grimsby, 1825 Tomter». han: «Har dere ingen gateadresse?» Jeg: Nei. Han: Da kan vi ikke levere avisa med bud, dere må få det med posten. «Jeg: det ligger rett ved Tomter kirke, altså, det er andre der som får avisa». Han: «Men jeg får det ikke opp!». ok ok.

    :)

    enden på visa var at vi får aviser om morgenen. Budet fant fram til slutt!
    På den andre siden bestilte vi RiksTV, og Bent sa til selgeren: «Vi bor på Tomter, det går vel bra det, med tanke på mottak av kanaler og sånn?» Han: Jada!

    Det gikk ikke bra, for å si det sånn. Vi får bare inn NRK, og nå sier RiksTV at vi ikke får igjen pengene våre, og at vi må betale for et helt år, fordi vi godtok avtalen. Sånn er det å bo på landet....

    SvarSlett
  2. nei ikke nextgentel vartfall :P jeg bor også på landet og de sender bare regninger uten at du får nett :P var jaggu ingen enkel sak å si de opp selv om jeg ikke fikk det jeg betalte for engang :P jeg har telenor og det funker ;)

    SvarSlett
  3. Ikke bare lett å ikke bo i urbane strøk ;) Vi har net1 og det funker :)

    SvarSlett
  4. Nei, nexgentel skal jeg styre elegant unna! Vi får ta en prat om net1 en gang, Elin ;)

    SvarSlett
  5. Men, dette med bud og avis er jeg interresert i, Åshild! Jeg vil gjerne ha Aftenposten om morgenen nemlig... lurer på hvem jeg skal lure til det... ;) Og tv.. det har jeg ikke hatt på et par år så det dropper jeg inntil videre!

    SvarSlett