mandag 21. juni 2010

Gode dager... :)

Det skal være sikkert og visst det er... det var mange kilo som falt av skuldrene mine når jobb og det der ble avklart. Litt vanskelig å forklare, men alle avgjørelser i forhold til jobb har litt mange og store dimensjoner og konsekvenser i alle mulige vinkler, for både meg og andre. Jeg bruker hvertfall dagene på å sortere og avslutte disse prosessene i hodet mitt. I dag når jeg pesa meg etter Mette opp til Holmenkollen.. (ho hadde selvfølgelig en helt annen fart og var heller ikke andpusten...!!) innså jeg at jeg var sykt sliten av den siste måneden. Og ikke bare måneden, men siden jul.. joda denne prosessen der jeg har synes Gud har latt meg fomle litt vel mye var godt å få en utgang på.

Så hva er vel bedre enn å bruke tiden på gode venner og familie?? :)

På lørdag var det bryllup for alle penga og girlsa var samlet med alle barna på Mårud. Høyt lydnivå, tekst på tven uten lyd, masse god mat, mange ekspertmeninger om kjoler og ikke minst.. nok en minnerik lørdag. Jepp, vi koste oss :) Og "husmora" Elise klinte til med cupcakes... neste gang skal jeg gjøre meg litt mer flid med de, overlykkelig over at de smakte godt ved første forsøk ;)



Fortsatt god uke folkens!! :)

3 kommentarer:

  1. Malin fra Halden ;)21. juni 2010 kl. 22:54

    de så kjempe gode ut da Elise :)
    Klem fra Malin :)

    SvarSlett
  2. Hei Elise!
    Godt du kan nyte gode dager, og slappe av!! Cup cakes`ene var kjempegode -og flotte å se på! Takk for en koselig dag på lørdag :)
    Håper dagen i dag blir en god dag:)
    klem Carina

    SvarSlett
  3. Ja, de var gode :) Nå blir det snart mange, lange dager på Volen, Carina! Gleder meg og håper vi får mange nye minner å se tilbake på!! Klemmer tilbake til dere begge!!

    SvarSlett