torsdag 1. juli 2010

Yo!

gechillærn
fml
særr
bouncer
chill
sjæl
seriøst
chillern med stor C
skjer a?
ikke mye
der da?
keen
læksern
lættis

og hvis jeg legger til alle banneorda og generelt alt av grove ord... da har vi en bit av min hverdag :) Jeg har nemlig akkurat vært på leir. Intet mindre enn 5 dager... med kremen av kremen ;) lure Elise(trodde hun selv) foreslo bokstaven R når det skulle lages historie med bare ord på r... for da blir det ikke så mye drit.. sa jeg! Så feil kan man ta.. jeg har lært mange, nye, grove ord som ikke behøver gjentas. Men en ting er sikkert; å jobbe med ungdommer er ikke noe statisk liv :) da er ting alltid i endring...

Men NÅ er det sommerferie rett rundt hjørnet!! Og jeg gleeeder meg :) nå har jeg noe så sjeldent som sykt vondt i hodet og trenger søvn. God natt, god helg og god ferie!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar