lørdag 25. august 2012

I vinduskarmen

Denne gjengen møter meg når jeg står opp om morgenen. Det er trivelig med det gjenkjennelige, faste, trygge og stabile. Disse gjør ikke så mye vesen av seg. Men i dag la jeg ekstra stor merke til de. Og i dag hadde vi en liten salig stund mens Mr.Mocca gjorde klar morgenkaffen til meg. Han er grei sånn. Skinner i gull og produserer gull.



Han gjemmer boka si så godt han fyren her. Lurer på hva han leser! Kompisen søker etter miner. Gjennom microfinans har skaperen hatt mulighet til å tjene penger på ingenting i et land som har ingenting. Hvis vi skal regne verdi på vår norske og snevre måte da. Jeg er glad for at de ville være med hjem til meg fra Kambodsja.


Bare si fra hvis du ønsker en humørpille! Det er bare å ta turen til Volen :) den er drøy her. I dag trenger jeg den ihvertfall ikke ;) Noen dager bare er det sånn.


Mårraskaffen var fin i dag og. Mr.Mocca gjorde jobben med den vanlige og forutsigbare kvaliteten. Takk! Været er ikke så forutsigbart i dag så da blir det maling inne. Og det er jo mye morsommere å gjøre hos naboen. Jeg tar turen dit i stedet jeg. Malingen her haster det jo ikke med. God lørdag kjære gode mennesker! Klem volungen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar