torsdag 30. september 2010

Når det bobler litt over...

.. Ja sånn kjenns det nå :) er ikke det litt godt av og til? Jeg prøver å holde på følelsene og gleden innvendig for det gjør rett og slett godt! Skal ikke stikke under en stol at i de siste ukene har livet vært slitsomt. Jeg kjenner jeg har blitt dratt litt i flere retninger og hatt litt mange hensyn å ta, det tok rett og slett piffen ut av meg. Så det har blitt mange ettermiddager og kvelder på sofan når jeg ikke har vært på jobb. Det er jo ikke typisk meg.

Det er heller ikke typisk meg å ta til meg så mye pent snakk... men det har jeg kanskje blitt litt bedre på. Om jeg ikke slår meg på brystet og sier seff til alt jeg har fått de siste dagene så kjenner jeg at det gjør godt og jeg kan glede meg over det. Og om jeg skal si det selv så synes jeg det er flott!

Livet går nå videre med nye prioriteringer og nytt engasjement, spennende! Nittedal har fått en flott trosopplæringsleder og jeg kan se på arbeidet som er gjort med et smil og jeg skal glede meg videre over utviklingen! Gud har jobba effektivt i Nittedal og den som vil være med får henge på! Men nå skal jeg henge på arbeidet i Østfold en stund så får vi se hva som venter rundt neste sving. Jeg håper det blir noen svinger framover og ikke så mange oppoverbakker!


Bildet over er en hilsen som stod på pcen min når jeg hadde vært vekk fra den på en tur. Det varmer å ha sånt liggende. Ungdommene vil være i hjertet lenge!

God helg og husk å stopp litt opp og kjenn på alt du kan være takknemlig for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar