torsdag 8. juli 2010

Sommer...

... regn
... is
... fest
... jordbær
... FERIE
... leir
... jobb
... minner


...BARN! Joda.. 8.juli 2010 er i dag og to viktige personer i mitt liv fyller år. Tante Aud blir ta-ta-ta.. 50år! Og Kristoffer blir 25år!

Bildet av tante Aud fant jeg på Varingen, lokalavisen i Nittedal. Elise er lille-aud, det har jeg fått høre mange ganger det. Ikke bare ligner vi av utseende, men også i personlighet, interesser, vesen osv... jeg har jo sett det jeg og. Men jeg synes det er litt stas for tanta mi er ei flott tante!! Selv om jeg flytter jobben min fra Nittedal til Sarpsborg håper jeg ikke turen blir altfor lang opp til dalen for der vet jeg middagen står på bordet kl.17 og kaffen etterpå er sikker som banken :) Gratulerer!!


Vet ikke om jeg skal si nest etter tanta mi så kommer Kristoffer.. jeg rangerer vel kanskje ikke folk rundt meg sånn :) Men uten tvil så betyr unge Tørressen mye for meg. Vi er kollegaer(2mnd til) og venner. Minnene er mange og få personer kjenner meg så godt som han. Og som jeg har sagt til han.. når jeg opplever at noen bryr seg og tar vare på det jeg forteller så slipper jeg mer enn gjerne folk inn i mine tanker og bekymringer. Han tar vare på bekymringene mine og utfordrer meg. En riktig så god kompis! Bildet er lånt fra Kristoffers kompis, Erik sin facebookside. Uansett... Gratulerer!!!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for gode ord Elise.Genene fornekter seg ikke. Jeg er lei meg for at du skifter jobb, men sikkert bra for deg. Hit er du velkommen uansett. Middagen kan vi utsette litt veit du, hvis køen fra Særp går sakte.

    SvarSlett