torsdag 3. juni 2010

Går livet fra helg til helg?

Det kjennes litt sånn nå! Jeg synes vi er inne i en god tid på mange måter nå. Samtidig så er det litt hektisk og mye skjer rundt hodet på meg uten at jeg klarer å henge med. Forrige helg var veldig innholdsrik og jeg kjenner jeg blir så glad av å kunne bruke dager sammen med gode venner :) Gode venner jeg har mange minner og historier å dele med. Forrige helg var rett og slett Oslohelg.

Ispedd en god del barn, tweens og ungdommer og jobb så rakk jeg både det ene og det andre i tillegg. Det var jo rett og slett Eurovisjonhelg :) og selveste finalen så jeg sammen med Anette på Slemdal. Det er reine kinoopplevelsen! Utrolig koselig kveld der jeg satte bilen igjen hjemme og syklet opp.. litt stolt så liker å dele det!

Søndag var Tusenfryddag med Anette som kom fra Bergen, Sigrunn, Ingrid og meg. Det ble kjappe karusellkøer som gjorde at bildene ble sånn ymse av kvalitet. Ikke så lett med fire personer, korte armer og en karusell som venter. Da går det litt fort..! Ellers må jeg si at den dagen hadde jeg på alle mulige måter ut-av-deg-selv-opplevelse!!! Jeg kjørte speedmonster, supersplash og thundercoaster... hvem hadde trodd!?? Ikke så lett for Elise å være den kjipe som sier nei når nesten alle karusellene er lagd for to og fire... og du å du så gøy vi hadde det! Andrenalinet var i taket etter hver karusell og vi gjorde det vi var best på, lo hele veien til neste :) What a day!! Inne i Oslo ventet noen flere til grilling i Marienlystparken og vi bare koste oss videre. Rett og slett stas!


Men her gikk grensen for meg... her egnet jeg mer enn nok som fotograf.. kanskje ikke så god btw, jeg ble jo kvalm av å filme så var det vel greit jeg ikke satt oppi. Leste etterpå at den gikk 45 meter opp i lufta og hadde en hastighet på 115km/t... da går det fint å stå på bakken og se på ;)

Før hærligheten starter...



Starten på karusellen.. det jeg orket å filme før jeg kjente meg uvel.. ;)



Som dere skjønner ble helgen full av nye, gode minner som jeg kan ta med meg i bagasjen. Det er godt å samle på gode minner :)

Ellers går ukedagene unna som bare det. Synes som sagt det skjer mye rundt meg for tiden. Håper noe lander snart, da skal jeg oppdatere alt som er å oppdatere. Fram til det flyter jeg med på soldagene, smører meg så godt jeg kan og holder hodet over vann så vidt det er! Gleder meg til helg på Volen etter å ha feiret Lars Oscar i morgen. God helg folkens!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar