onsdag 19. mai 2010

I et perspektiv..


Jeg har fått beskjed om, for en stund siden, å sette ord på hva jeg drømmer om... det er faktisk ikke så enkelt.. for da forplikter det på en måte litt. Og kan vel røpe såppas at jeg har dristet meg til en plakat, fin sådan ;) oppe på hemsen som jeg har kalt " Elises drømmer og bønner". Nå er det nok lettest å skrive bønnene.. men ja, det er noe der hvertfall :) Fant dette bildet på nettet. Nå er jeg ikke akkurat noen boligfreak og drømmer heller ikke om det perfekte huset på landet med det riktige interiøret og sjarmen.. men likte teksten. Ikke første gang jeg har sett, men fint å bli minnet på!

Hele årsaken til posten var egentlig et flott motto jeg kom over via via som det gjerne er her i denne internettverden... Det stod så mye som: Møt livet med tillit på langs og raushet på tvers. Det synes jeg var bare så utrolig bra skrevet og ja, det vil jeg gjerne huske på i en utfordrende hverdag. Kloke ord til ettertanke og oppmuntring :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar