søndag 7. juni 2009

Ny uke banker på døren...

Ofte hører man at ukene flyr!! Ja, gjør de nå det? Jeg ser for meg ukene får et par vinger og flakser avgårde.. vi klarer så vidt å henge med, men tyngdekraften drar oss tilbake til bakken og armene strekker i været for å få tak i litt av den uka som har det så travelt. Eller? Kanskje det er sånn at at vi glemmer litt oss selv i det vi driver med. Når vi får følelsen av at tiden flyr, flyr fra oss. Da tenker jeg at her har det skjedd en feil... jeg har blitt minnet på dette nå. Vi må gi plass og rom for oss selv, refleksjonen, og la Gud få bare være med oss i tankene. Høres ikke det fint ut? Jovisst, deilig :) men så var det det med virkeligheten da... Ja, den får nå bare være så mye virkelighet den bare vil.. men jeg drømmer om disse gode stundene. Og jammen kan jeg ha de så mye jeg vil og, hvis jeg bare prioriterer det :)

Benjamin i hvilemodus, en hvilemodus jeg godt kan tenke meg å lære litt av!

Noen tanker i det en uke ebber ut... Håper den nye uka vil by på mange spennende, gode, morsomme og lærerrike erfaringer som kan hjelpe oss til å ta noen steg i riktig retning. Den retningen Gud har for livet vårt. Det var ikke rent lite.. men jammen kan det bli moro å leve hvis vi setter ting litt i perspektiv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar