lørdag 21. mars 2009

Bloggens ønske om å leve videre...

Ja, sånn kan det gå :) bloggen lever likevel, hurra! Litt ansiktsløftning har den fått, men den er vekket til livet igjen. Kan jo være fint det :) Mulig jeg kommer til å bruke dette digitale pusterommet til det jeg er best på.. nemlig øse ut fra mine kreative sider. For jeg er takknemlig over å kunne være det jeg kaller meg selv, en kreativ sjel. Livet og hverdagslige hendelser og oppgaver blir hakket mer spennende da, kanskje..? Tankene flyr avgårde og vanlige episoder går gjennom hodet som en tegneserie med mye liv. Joda, hverdagslige hendelser er ikke kjedelig og stusselig når man ser de med de rette brillene :)

Nyt helgen, folkens! Det gjør jeg med å slappe av. Noen har hvisket meg i øret at man skal benytte muligheten som det heter så fint. Ellers så går dagen som kanskje er noe mer spesiell enn andre mot slutten. Det er i dag fire år siden telefonen om min søsters ulykke snudde oppned på tilværelsen. Derfor har dagen stort sett innholdt kvalitetstid med familien. Jammen er det godt av og til. Kan bli lenge mellom hver gang. En siste ting å si... God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar