søndag 19. august 2012

Et lite instaknips

God søndag! Her sitter jeg med havregrøten og venter på min tante. Hun er på vei fra byen for å få litt grønn og frisk norsk og svensk luft. Vi bor jo så fint på grensa her og i dag skal vi få oss en litt lengre sykkeltur inne i svenskeskogen på andre siden av grensa. Det er tanta mi som kan veien, men i dag tror jeg vi ryker på 8-9 mil... lenge siden jeg har sykla det på en dag! Ønsk meg lykke til... ;) håper beinet som jeg vrikka tidligere i sommer holder hele runden!

Og så til instaknipset... Dette bildet tok jeg litt tidligere i sommer og hadde lyst til å dele det her også. Pleksikassa er sommerens store lykkekjøp! Den fikk jeg på finn-roen i Sarpsborg. Har skrevet om den tidligere... Hun har så mye fint i pleksi. Er ikke sikker på hvilken leverandør det er, men hun tar inn det som er verdt å ha i det materialet hvertfall :) Kassa har hull i siden så det er mulig å sette inn en ledning fra House Doctor. Det har jeg selvfølgelig også gjort og da måtte det jo bli gult. Når jeg begynner på jobb igjen kommer jeg meg litt mer ut i sivilisasjonen så da tipper jeg det blir en enkel sak å få tak i støpsel også... Den bittelille lysestaken fikk jeg også på finn-roen. Den tror jeg er brukt, men ikke helt sikker. Hvis noen klarer å se at det er fugl den andre lille, brune saken må jeg si gratulerer :) Vet ikke hvorfor jeg har den, men min lillesøster lagde den en gang hun gikk på skolen og jeg liker den litt. Det er ikke så mange ting jeg har etter Margaret og vil gjerne ha noe framme. Fuglen passet fint der og den får bli!

Boka er sommerens bok... den tar litt tid, men har egentlig kommet så godt inn i den så kommer til å lese fort hvis jeg gir den litt tid. Den heter Maiblomst og den anbefalte Bok & Media til meg.


Ønsker dere alle en god søndag fra Volen!

1 kommentar:

  1. kos dere på sykkeltur!
    de hørtes sååå koseligt ut :))
    håper dagen blir super !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett