søndag 18. april 2010

Ukeslutt...

Ja, her har uken mildt sagt vært hektisk... men innholdsrik og virkelig god! Det går jo ikke en dag uten at den inneholder både velsignelser og utfordringer så dette er det nok flere med meg som kjenner på. Ukerytmen min har begynt å ta form denne våren og noen rytmer fungerer bedre enn andre. Noen rytmer har jeg lyst til å velge meg framfor noen andre og noen ganger må jeg kjøre en kombi siden business and pleasure gjerne må kombineres på et vis.


I dag, søndag, fikk jeg en salig blanding. Dagen startet på Grünerløkka for der skulle min fetter ha samtalegudstjeneste, godt å kunne prioritere familien av og til!! Deretter suste jeg opp til Ekeberg for å få avslutningen på konferansen, "Verdens viktigste". Denne konferansen har virkelig gitt mye påfyll og inspirasjon og muligens vist vei til et nytt spor her i livet... den som lever får se! Videre måtte litt mat til... Ekeberg restauranten var stedet og mamma, Jorunn, Karl Jonas og Benjamin var selskapet. Vi virkelig koste oss!! Anbefales på det varmeste :) Bøler var neste stopp. Godt selskap, is, tur i marka og Himmelblå :) Kan ikke si annet at søndagen har vært glimrende! Og i morgen er jeg klar for en fridag, da skal det vaskes og forberedes til en ny, lang og innholdsrik uke..!


Benjamin ville ha på seg pannebånd slik som tante Elise så vi prøvde å pose så godt vi kunne.. men noen, uten å nevne navn, på dette bildet har litt dårligere tid enn andre... så da ble dette beste shoot ;)

Ha en god uke!! Skulle gjerne delt mange kloke tanker fra konferansen osv, men hodet er så fullt at på dette tidspunktet blir det dårlig med sortering... ;) Men vil anbefale en titt på Familien Fossums blogg, de har et superduper tips til troen og hjemmet i en kombi!! Så igjen.. ha en god uke til nye opplevelser skal oppleves og deles..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar