onsdag 7. april 2010

Et annet tempo...

Ja, da vil jeg med dette si som sant er... Oslo by har definitivt et annet tempo enn Volen, Øymark og Ørje! Det ble veldig klart for meg i starten på denne uka. Jeg tenkte det kunne være fint å begynne litt pent etter påsken så startet med en dobbel cappuccino på kaffebrenneriet etterfulgt av 3 timer i frisørstolen hos (etter mitt vett) norges beste frisørsalong/kjede. Nemlig Adam og Eva avd. Bislet.
Det var tydelig at byen våknet i løpet av dagen... bilene startet forsiktig, det samme gjorde syklistene og de myke trafikantene. Men i løpet av dagen økte det på og i dag var alt tilbake som normalt. Bilene og trikken tuter, sirenene kommer og går og antall syklister har eksplodert fra i går til i dag. De gående.. ja de er overalt! Så å være bilist i Oslo by er ikke bare, bare ;)

En som er glad i å ha et visst tempo er han her... Beste bilde jeg klarte å få den kvelden. Ikke mye tid til å posere for tante, nei!


Jeg fikk en fantastisk pakke i posten i dag!! Via Fryd og Design som dere kan se på siden her fikk jeg tips om denne vesken hos Made By Hank. Den var jo rett og slett bare nydelig!! Siden jeg brukte mobilen her blir det en smule feil farge, men den er blå. Ordentlig blå :) Også så nydelig sydd den var!! Jeg er nå tross alt vokst opp med bestemor i nabohuset som sydame så vil påstå jeg ser forskjell på flinke syerske og amatører. Denne veska er ikke sydd av en amatør! Gleder meg til å bruke den :)


Håper dere liker bildene over, det gjør nemlig jeg! 9.mai skal jeg i konfirmasjon og nå er, som dere ser, veska på plass. Under ser dere at sveisen også er på plass... så da mangler bare antrekket. Får håpe jeg har litt hell med det også for vil nødig ty til keiserns nye klær. Mulig det ikke tar seg ut.

Da er det tid for mitt favorittprogram i radioen... Kamfer på NRK P1 kl.18.00. God musikk, behagelig ramme og akkurat passe avslappende. Etterpå venter vasking, tur og solariumet. Tror kroppen min trenger å forberedes litt for en annen årstid.

4 kommentarer:

  1. Hei. Godt å se at det viktigste til komfirmasjonene er i boks. Antrekket ordner seg nok det også.

    SvarSlett
  2. Jepp, veldig viktig!! :) Gleder meg til turbodagen med masse innhold!!

    SvarSlett
  3. Så fin veske! GLad for å se at Etsyhandliga ble vellykka! :) Fin sveis også!

    SvarSlett
  4. Takker så mye Åshild :) Hurra for vellykket handling og sveis ;)

    SvarSlett