tirsdag 27. oktober 2009

Generasjon facebook...


Er innom bloggen for å si at den siste uken har gått med til jobb... fra morgen til kveld! Sånn apropos forrige innlegg... jaja, men sånn kan det toppe seg innimellom. Uken har vært veldig bra og spennende så på ingen måte kjedelig å bare være på jobb :) Men i går tok jeg hvertfall dagen fri og ruslet litt rundt. Hadde ett halvveis mål, nemlig å kjøpe Generasjon Facebook. Leste om boka i Aftenposten og tenkte at den bør jeg lese! Så nå er jeg halvveis i boka og synes det ble en smule komisk å lage et bloggeinnlegg om boka før jeg har lest den ferdig. Men herved går det er klar oppfordring til alle som jobber med mennesker, er vokst opp omtrent på samme tid som meg, synes det er spennende å tenke på hvorfor samfunnet er som det er osv osv... kjøp og les boka! Synes til nå det er mange bra og reflekterte tanker om denne tiden vi er midt oppi og hvorfor vi er som vi er :) Forfatteren Jon Niklas Rønning skriver med humor, innlevelse, innsikt, overdrivelse osv samtidig som jeg kan kjenne meg igjen i fryktelig mye.. med andre ord, veldig treffende også. God lesning :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar