søndag 10. april 2011

Om å avreagere...

... er det ikke det man sier så fint..? Helgen har vært full av jobb! Men i min bransje er jobb gøy! Heldige meg :) men.. jeg må si et lite men... Det er veldig, veldig godt å krype inn i min lille kreative kjerne etter timer ut og inn med dill, engasjement, inspirasjon, nye mennesker, kulturer, andakter, eierskap og organisasjon. Joda, kunne sagt mye :) og det er viktig å presisere at dette ser jeg på med positive øyne. Jeg liker jobben min og jeg liker å oppdage forskjellige fellesskap, oppdage engasjementet til folk, oppdage hva de brenner for og ikke minst; heie på de! :)

Så når jeg kom hjem i dag hadde jeg akutt behov for å avreagere! Jeg vurderte en joggetur, men driver på en måte å blir kvitt en forkjølelse så en joggetur vil hvertfall sette i sving ei skikkelig hostekule... da ble det med tanken. I stedet spiste jeg noe usunt jeg fant i skapet, fant en romantisk komedie på tven og dro fram noe jeg virkelig ser fram til å ha på kjøkkenet, nemlig et broderi jeg fant på Design Torget. Jeg har rett og slett tatt opp igjen bekjenskapet med DMC. Dette er stas!


Jeg hadde ikke helt tålmodigheten og nøysomheten over meg.. så korsa går ikke samme vei.. men jeg tror faktisk ikke det synes så godt ;)


Teksten på dette borderiet er på ingen måte tilfeldig... det er mange som til nå har fått erfare mine mindre gode kokkeferdigheter. Trist, men sant! Så på kjøkkenet skal det stå med tydelig skrift.. please continue pretending everything is fine :)

Nå skal jeg avslutte søndagskvelden med Pay it forward. En fantastisk film som rokker ved hele følelsesregisteret hver gang :) Den kan jeg se mer enn en gang. Og det er en av de få filmene jeg vet jeg har sett og i tillegg husker navnet på!

God kveld videre og god uke, snart er det påske folkens! Da skal jeg fortelle om mitt hemmelige fasteprosjekt ;) For ja.. jeg fant til slutt ut hva jeg skulle faste fra. Tingen var at jeg visste inderlig godt hva jeg skulle faste fra, men var redd for å si det for høyt, for jeg var bra forberedt på å sprekke etter kun få timer! Igjen.. god uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar